Eerste dagen in Sydney centrum

24 april 2014 - Sydney, Australië

16-4 Op naar het centrum van Sydney, hostel Nomads Westend, goedkoper, 27 dollar, beetje minder luxe dan the Manly Bunkhouse maar prima te doen. Hier ook de broer van Renske die ons ff mee genomen heeft naar de bank waar wij hoopten onze bankpasjes op te kunnen halen. NOT, verkeerd geïnformeerd, duurt nog tot donderdag. Nog even naar de backpackers lounge geweest wat bij Kingscross station zit, Woolloomooloo 2011. Hierna terug naar hostel, pizza vreten, Goon drinken (cheapass ranzige witte wijn) ten dollaa de 4 liter. En hierna stappen als een malle in The World bar.

En oja, STEEDS MAAR WEER hip hop muziek.

17-4

Vandaag flink uitgelapen eindelijk sinds ons vertrek. We zijn naar de bank gegaan om onze bankpassen op te halen @ the Common Wealth bank in het centrum van Sydney. Vervolgens zijn we met de bus naar Bondi beach gegaan. Super mooi strand met mooie kliffen en hoge golven, blauwe oceaan. Een wandeling gemaakt naar 2 naastgelegen stranden, wat ook prachtig was. Wel volgebouwd met idyllische huizen en extreem nette grasveldjes voor honden uit te laten, of te chillen. Maar bijvoorbeeld extreem zwaar kapot verboden om alcohol te drinken.  Vervolgens weer terug gegaan naar Sydney centrum met de bus. ’s Avonds met de hele club gekookt en gegeten (13 lui), super gezellig. Overigens nog steeds in het Nomads Westend hostel, wat zich meer en meer ontpopt als een party hostel met het een en ander aan dronken Engelsen.

’s Avonds niet uitgegaan maar Goon gedronken, gechilt en een paar uur slaap want de volgende dag begint ons surfkamp fuck yea.