Rustdag en Surfles

24 april 2014 - Sydney, Australië

13-4 rustdag, zwemmen in zee, de enige op het strand natuurlijk, want het regende ook vandaag. Oja vergeten te vertellen, het regent tot nu toe elke dag, welcome to Australia. Vervolgens zijn we met een kleine delegatie nog ff naar centrum Sydney, waar Floris, de broer van Renske op ons wachten gegaan. Hij was met een Engelse maat en liet ons opera house en de garden ernaast zien. Vervolgens zijn we weer terug gegaan. Waar er heerlijke pasta was gemaakt door de overige reisgenoten, pasta die ik eigenlijk beloofd had te maken, maar ja druk bezet baasje als ik ben..

15-4 7:00 Killalea state park – the farm (shell cove)

Onze eerste Ozzie surfles met Sam van AST,  de grote surfleraareindbaas. 2 uurtjes rijden naar een strand called The Farm, een vroegere boerderij waar je voor weinig mocht komen surfen, nu een nieuwbouwwijk maar het strand en de natuur daarom heen nog super mooi, hoge rotsen, mooie golven, mooie baai. Hier hebben we gesurfd en dit ging eigenlijk verassend goed. Besloten om mee te gaan op surfkamp tijdens Pasen. 6 uur thuis van surfen, hamburgertje gehaald en ’s avonds weer naar the Steyn. Helemaal gesloopt het nest in en de volgende dag oprotten uit dit hostel.